Space engineers строительство лифта

Орбитальный лифт в Space Engineers

Дубликаты не найдены

главное, что бы в нее самолет напичканый представителями мировых религий не въехал

Игра на Unity ? Просто например в Kerbal Space Program если много деталей находится рядом, то игра начинает безбожно лагать даже на мощных пк. FPS падает до 10-15 кадров, хот я вроде в Unity 5 это поправили..

Точно какой движок там я не помню, но точно скажу, что к железу эта игруха ой как требовательна. Я её купил когда там даже оружие еще не работало, так что еще помню что такое ранние версии. Последние пару месяцев её забросил, а там наконец планеты добавили, чего я уже и не ждал. Вообще оптимизация там шла не очень быстрыми темпами, но может все кардинально изменилось, кто знает.

Есть подозрение, что тут нужен кот. Много явных несоотвествий:

1. Вместо стандартного персонажа какой-то другой. Ладно, допустим, мод.

2. Планеты имеют диаметр 120 км, а тут она явно больше. Обновление с планетами было всего неделю назад. Не думаю, что модеры уже научились генерировать другие планеты.

2.1 На планетах нет водоемов, только замерзшие озера со льдом. Тут же мы видим реки и океаны.

3. Стандартные планеты имеют сферу гравитации, заканчивающуюся на высоте 40 км. Ну думаю что производительность ПК, даже очень мощных, позволит построить такое.

1. Видео опубликовано ДО релиза планет.

2. На видео нет планет.

Тут скорее всего 2 мира , один с имитацией поверхности планеты , в нем снята нижняя часть подъемника. Второй мир где снималось остальное — просто пустой мир с задним фоном-планетой.

В игре есть проблемы с отображением слишком больших сеток (более 9000 блоков) , с учетом 40км гравитации у планет нереально сделать такой подъемник , пока что.

В теории, должно хватить 400 поршней — они на 10 метров выдвигаются, а сами имеют длину 5 метров вроде.

А также являются раздельными сетками (grid-ами)

400 скрепленных не жесткой связкой сеток в гравитационном поле? Звучит как боль с учетом отсутствия оптимизации пока что.

Теоретически возможно конечно. Можно не поршнями ,а просто длинными блоками (типа рефайнери).

Разве поршни скрепленные вместе — разные сетки?

Поршень и платформа у него на конце (которая двигается) — разные соединенные сетки. Внутри одной сетки не может быть относительного движения блоков.

А меня в институте учили что это невозможно

если бы это было невозможным, то над реализацией подобного проекта сейчас бы не задумывались.

если бы это было невозможным, то над реализацией подобного проекта сейчас бы не задумывались.

Ну над полетом к марсу тоже задумываются. Даже вон какие-то программы где дурни живут в замкнутой системе года два. Но пока лететь на марс невозможно

Слово «пока» ключевое в вашем предложении. Есть вещи, которые невозможны вовсе, а есть то, что может быть возможно в будущем (но задерживается по техническим причинам).

«программы где дурни живут» — жаль, что вы так думаете. Самолёт знаете-ли тоже не за пару лет построили.

«программы где дурни живут» — жаль, что вы так думаете. Самолёт знаете-ли тоже не за пару лет построили.

В ближайшие лет 50 никакого полета человека к марсу не будет. Ибо нереально летеьна тех движках, что есть сегодня. Так что все эти эксперименты потеряют актуальность

Я как — то учёным доверяю больше, чем бабайке79, и, по их словам, полёт на Марс состоится в ближайшие 20 лет.

Ибо нереально летеьна тех движках, что есть сегодня.

В августе 2015 года НАСА успешно провело шестые испытания двигателя RS-25 для сверхтяжелой ракеты SLS (Space Launch System), разрабатываемой для пилотируемых полетов в дальний космос, и в частности к Марсу. Четыре таких жидкостных ракетных двигателя (на кислороде и водороде), созданием которых занимается американская компания Aerojet Rocketdyne, НАСА и компания Boeing собираются установить на первую ступень строящейся ракеты-носителя SLS. Огневые испытания RS-25 проходили в течение 535 секунд — именно столько времени должны работать силовые агрегаты первой ступени (при реальном пуске). Ракета SLS будет иметь длину больше 100 метров и массу около 3000 тонн, при 130 тоннах полезной нагрузки. Ее первые испытания запланированы на 2017 год, а первый тестовый полет — на 2018 год

Источник

Space engineers строительство лифта

Small Access door, for large ships, to give access to crawlspaces, & vertical entrances to ships/structures.

This mod is survival ready, with build stages and requirements, can be colored, & is fully functional.

Use this as a compact energy and health recharge station.
[NO LONGER IN DEVELOPMENT]

Name: Recharge Station

Function: Medical Room ( Large Ship )

Survival Ready: Yes

[NO LONGER IN DEVELOPMENT]
Catwalk Pack from DeadTech — Decorate in style with these clean catwalk blocks and glass rails. Getting my glass on!

Now 100% Free range Dx11!

WARNING: DeadTech_CatwalkModularBlock is an Open testing block, Please use ca.

This simple mod removes the beacons glare effect from the game.

This modification is meant to be used in combination with other fixes while keeping them as modular as possible to personally customize your gameplay experience.

This simple mod removes the glare effect from spotlights.

This modification is meant to be used in combination with other fixes while keeping them as modular as possible to personally customize your gameplay experience.

Type : Large solar panel
Size : 9x5x1 (Large bloc only)
Power max. : 675 kW
Recolorable

For the true data also, where proportionality of the game was kept, and smaller version (8x4x1), go here :
[url]http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedeta.

Description — This is an orb shaped cockpit. Given to all of you as a gift from the Dark Gods.

Current Function — Soup Kitchen

Planned Function — Fish Bowl

Available On — Small Ship

Survival Ready — Yes.

[DEPRECATED]
This mod is outdated and no longer receiving support. Users may experience compatibility issues when used as-is or alongside other workshop items.

Small ship: 8.8cm RaK 11
Large ship: 25cm RaK 6 l/40

[DEPRECATED]
This mod is outdated and no longer receiving support. Users may experience compatibility issues when used as-is or alongside other workshop items.

Super update:
Now comes with a large ship version! A brand new dual.

[DEPRECATED]
This mod is outdated and no longer receiving support. Users may experience compatibility issues when used as-is or alongside other workshop items.

Fully paintable custom model, with constructio.

[DEPRECATED]
This mod is outdated and no longer receiving support. Users may experience compatibility issues when used as-is or alongside other workshop items.

Fully paintable custom model, with constructi.

End Of Life — not receiving any more updates.

The «Random Encounters» mode features ship that can be quite hard to find.

The scan will use the largest working antenna on your ship or station, and look for any derelicts within range of your Radio Ante.

Command Console Pack

Fixed DX11 version, with working animations. (A milion thanks to Eikester)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=436025957

Now survival ready!

Note that this is sort of beta still. there are no normal maps, so.

Updated to have all the values of the current engines, including all the atmosphere effects on them.

This is a very simple mod to change the colour of the Thrusters to Green. (Its pretty self explantory)
This DOES now add more thrusters. This also work.

Updated: Added support for DX11!

Adds new Armor Panels for small and large ships!:

— 1x1x1: «Armor Panel 1x1x1».
— 1x1x1: «Armor Panel Slope 1x1x1».
— 1x1x1: «Armor Panel Slope Mirror».
— 1x1x1: «Armor Panel 1x1x1 Angle» (45 Degrees).

[UPDATED: ADDED SUPPORT FOR DX11!]

Adds new building blocks for small and large ships with both light and heavy armor versions:

— 1x1x1: «Armor Ramp Corner Double 1x1x1»
— 1x1x1: «Armor Ramp Corner Split 1x1x1»

— 2x1x1: «Armor Ramp»
— 2.

Adds new Doors for small and large ships/stations!:

— 5x5x2: «Adjusted Door»
— 5x5x2: «Adjusted Door Offset»
— 5x5x1: «Compact Door»
— 5x5x1: «Compact Door Offset»
— 5x5x1: «Compact Door Side»
— 5x5x1: «Compact Door Side Offset»
— 5x.

This Mod currently contains:

Bed (Double and Single) — Passenger Seat
Side Table (Centered, Left and Right aligned).

I’ve decided to split them as Uploading the other one already takes ages due the high amount of Blocks.

S — Docking position lights

You can change (on/off) docking position lights.

In survival for the operation insert one uranium Ingot.

NO collision, control on / off.

Several new lights, I will add more.

If you like my mods, join to my group for easy checking of.

S — Modular Thruster

You can create a long thruster 🙂

Build Progress Models I will improve.

I had idea about my thruster, so here it is.

Build Progress Models I will improve.

DX11 — DX9 — standard thruster sound

I had idea about my next thruster 🙂

Build Progress Models I will improve.

ForceMagnitude — 3000000
MaxPowerConsumption — 12.72

DX11 — DX9 — standard thruster sound

ForceMagnitude — 2700000
MaxPowerConsumption — 10.72

«SteelPlate» Count=»100″
«Construction» Count=»70″
«LargeTube» Count=»50″
«Thrust» Count=.

If you like my mods, join to my group for easy checking of new maps.
[url=http://steamcomm.

A collection of parts to make various torpedos, missiles, rail gun ammo, etc.

A special thanks must go out to Harag. Without his assistance this mod would not exist.

This mod adds a tool that can place concrete asteroid voxels (not blocks!) which needs ‘ammo’ in order to work, primarily for survival use.

My first cockpit, I’ll add more.

If you like my mods, join to my group for easy checking .

End Of Life — not receiving any more updates.

This is an experimental cube and script used for tracking the position of the sun, to automatically reorient a Rotor to face the sun.

InGameDesc: (Now DX11) This mod balances solar panels, changes their textures, and includes those from other mods (with permission). Updated: 12/19/15 @ 6:38PM Central

NOW supports DX11. Kinda. Somehow they fucked up my reflectiveness but whatever, sto.

S — Modular Cockpit

If you like my mods, join to my group for easy checking of new maps.
[url=http://.

Description: Remote controlled small block simple camera. both small and large versions are 1×1 block. Due to compact size, camera does not equipped with zoom.

Description: 1x2x3 large gate, designed for cargo bays and main entrances to stations or capital ships.

Check my thread [forums.keenswh.com]

Please, stop asking for different doors. I will NOT do same block twice, .

SANCHINCORP Mod v0.0.7 (contains hoverbike mod only for now)

Description:
. available from 8/8 or 8/9.
this mod adds almost 20 parts to make hover-bike as small ship.
adding more parts for ships is planned.

hover bike show case
.

This mod does one simple thing. It will modify the max range of both the large and small Laser Antennas and change them both to 1000000000000m. This makes the range essentially infinite so you can do more cool stuff.

Edit: I have changed this version.

Description: This is high-bandwidth laser antenna dish, allowing to establish communications over 1000 kilometers. It is compatible with vanila Laser Antenna.

Check my thread [forums.keenswh.com]

This mod automatically sorts the inventory of many types of blocks on any ship or station. This allows you to easily control what goes in and out of the inventory of each block on your ship or station.

Any block that has an inventory can now pull inven.

Источник

Строим вместе с сайтом Rukami.top
Не пропустите:
  • Space engineers строительство базы
  • Space engineers зеркальное строительство
  • Space engineers гайд по строительству кораблей
  • Space engineers быстрое строительство
  • Space engineers автоматическое строительство